Aquest es un blog on poso videos, fotos que m'agraden.

LOS GUARDIANES DE LA GALAXIA VOL.2

EL SISTEMA SOLAR

miércoles, 14 de junio de 2017

CRÒNICA DE LES COLÒNIES

CRÒNICA DE LES COLÒNIES

El dia dimarts 30 de Maig de 2017, els cursos: cinquè i sisè, ens vam anar a una granja escola a Can Bajona. A mi les colònies em van semblar molt divertides.
El primer dia vam arribar, i lo primer que vam fer va ser reunir-nos amb els monitors i ens van explicar les activitats i més coses. Després ens van dir els grups de les habitacions. A mi em va tocar amb la meva parella, la Laura M, l’Helena, la Lara, la Luna i la Sara. Em va agradar molt el grup de la habitació ja que l’any passat vam tenir una habitació per tot sisè, i això no em va agradar molt.
Després de desfer la maleta i acomodar-nos en la habitació, vam anar a menjar i al acabar, els monitors ens van dir els grups de les activitats i vam començar.
 Al meu grup vam començar per l’activitat de orientació. Aquesta activitat tractava de fer grups de quatre, cinc persones i os donaven una brúixola, un paper i un llapis. Tenies que buscar com una espècie de grapa però aquesta feia forats petits i de diferents formes, i en el paper et posava els graus la direcció i això per aconseguir trobar la següent “grapa”. Jo anava amb l’Emma, la Sara i la Yaiza. A mi aquesta activitat em va agradar molt.
Després vam anar a sopar. El menjar estava molt bo. Quan acabaves de sopar tenies una mica de temps lliure fins a les activitats de nit.
Vam començar es jocs de nit. El joc tractava de que hi havia tres monitors, el Nil, l’Oscar i en Lluis, s’amagaven i nosaltres teníem que trobar-los per que ens firmessin del color del teu equip i que et posessin un segell de color marró i quan ja tinguessis les dos firmes tenis que ficar el paperet en una bústia i agafar un altre paperet i fer tot això de nou. Aquesta activitat em va agradar però en altres colònies va haver de més chules. I vam anar a dormir.
Al següent dia ens vam llevar. Vam tenir una estona de temps lliure y vam anar a esmorzar. L’esmorzar estava molt bo. Al acabar d’esmorzar el meu grup vam començar l’activitat de les tirolines on fèiem el parc (recorregut) i una tirolina molt gran i llarga. Jo vaig començar per el recorregut, va estar molt divertit i hi havia un “nivell” que costava una mica que era el penúltim “nivell” del recorregut, tenies que fer molta força amb els braços. Després acabaves el recorregut amb una mini tirolina.
Quan acabaves el recorregut et quitaves l’arnes i li donaves a un altra que acabava de venir de la tirolina gran, i tu t’anaves a la trolina gran. A mi em va agradar molt aquesta activitat perquè a mi les tirolines m’agraden molt. Vam menjar i vam tenir una estona de temps lliure.
A la tarda vam començar una altre activitat, la de supervivència. Aquesta activitat tractava de que el monitors ens ensenyaven com saber si et pots menjar una planta per sobreviure que recursos teníem.... I fins i tot ens van ensenyar i deixar entrar en una mina de cobre però era una mica petita. També després de berenar vam anar a una part del bosc a on havien molts troncs, ens van dir que teníem que fer una cabana, representa una situació i explicar com la resoldries. Aquestes activitats no em van agradar molt menys lo de la mina que va estar bé. Després les noies ens vam anar a dutxar i a arreglar-nos per a la discoteca, quan vam acabar van entrar el nois i després vam anar a sopar.
Quan vam acabar de sopar vam començar un joc de nit, que tractava de que els monitors ens separaven en dos grups cinquè i sisè, deien una paraula, nosaltres havíem de pensar una cançó que sortís aquesta paraula i cantar el trosset on sortia la paraula, a mi aquest joc em va agradar. Després vam començar la discoteca va estar molt “guay” però no ens vam deixar molt temps.

Al següent dia vam anar a un camp de futbol allà vam dividir-nos en quatre grups. L’activitat anava de fer quatre activitats, començaves per una i anaves rotant i fent les activitats. Aquesta activitat no em va agradar perquè les activitats eren de moviment i jo estava molt cansada dels dies d’avans. Després vam tornar a la casa de colònies, vam dinar i ens vam anar. Aquestes colònies van estar molt divertides però m’ha hagués agradat tenir més temps a la discoteca.     

CRÒNICA DE LES COLÒNIES

CRÒNICA DE LES COLÒNIES El dia dimarts 30 de Maig de 2017, els cursos: cinquè i sisè, ens vam anar a una granja escola a Can Bajona. A ...